Her şeyin olduğu gibi iş hayatının da bir takım olmazsa olmazları, kuralları vardır. Bu kurallara riayet edilmediği takdirde istenmeyen durumların başımıza gelmesi kaçınılmaz olur. Bu duruma düşmemek için iş yerinde dikkat etmemiz gereken bazı şeylere bir göz atmakta fayda var sanırız.

1-Arkadaş Ziyaretlerinde Ölçülü Olmak

Image

İş yerinizde arkadaş misafir edebilirsiniz ama tadında olmalı. Evinizdeymiş gibi sohbet, muhabbet, kahkaha ve uzun ziyaret işyerinizde pek hoş karşılanmayabilir. Sonra arkadaşlarınızla birlikte işyerinizi terk etmek zorunda kalmayın.

2-İş Yerinde Uyumamak

Image

Gece uykunuzu almamış hatta hiç uyumamış bile olsanız kesinlikle iş yerinizde uyuklamaya başlamayın. Uykunuzun açılması için kahve tüketin, elinizi yüzünüzü yıkayın ve kalkın bir iki tur atın.

3-Yapılması Gereken İşlerin Yapılmaması

 Eninde sonunda o işiyapacaksınız, diretmenin bir anlamı yok. Bugün yapmadığınız her iş, ertesi günbir fazlasıyla yanınıza kar kalacaktır. Hem iş yapmazsanız, artık yapacak birişiniz bile olmayabilir daha sonrasında.

4-Patronunuz Hakkında Dedikodu Yapmak

İyi ya da kötü bir patronunuz bile olsa ne olursa olsun işvereniniz hakkında diğer iş arkadaşlarınızla ve başka kişilerle asla konuşmayın.Patronunuzun kişiliğinin karakterinin sizin işinizle bir alakası yok bunu sakın unutmayın.

5- Herşeyi Bilirim Demek

Ben çok bilirim her şeyin en iyisini yaparım edalarıyla ortalıkta gezip ukalalık yaparsanız faturası ağır olur. Kendinizi yapmanız gerekmeyen işleri bile yaparken bulursunuz hiç farkında bile olmadan.

 

Bu İçeriğe Tepki Ver (en fazla 3 tepki)



Facebook Yorumları