Kilo verirken sık sık iştahınızın artmasına yenik düşüyorsanız bazı besinleri alarak bunu önleyebilirsiniz.

Elma tüketin

Image

Tatlı krizlerine en iyi gelen meyvelerden birisi elmadır. Aynı zamanda ara öğünlerde metabolizmanızın hızlanmasını da sağlar.  Çok abartıya kaçmamak şartıyla tüketebilirsiniz.

Yulaf Ezmesini Rutin Haline Getirin

Image

İçeriğinde bolca lif olan ve kan şekerini dengelemesi nedeniyle tatlı krizlerini kontrol den yulaf ezmesi atlanmaması gereken bir besin. Süt ve meyve taneleri ile de zenginleştirerek, tüketebilirsiniz.

 Yumurta Tüketin

Image

Günlük protein ihtiyacınızın karşılanması yanında uzun süre tok tutmasıyla da bilinen yumurta ideal bir diyet besindir. Her gün kahvaltıda haşlanmış yumurta yemek tüm gün açlık ihtiyacını köreltecektir.

Salata Vitamin Deposu

Image

Yeşil ve kırmızı bitkilerden oluşan karışık salata en az kaloriyle tok kalmanızı sağlayan ideal bir besindir. Marul domates, diğer yeşillikler, havuç vs. karıştırılarak yemeklerin yanında ya da açlık krizlerinizde tüketebilirsiniz.

Sarı Leblebi

Image

Ara öğünlerde ve acıktığınız diğer zamanlarda leblebi tüketmek midenizi bastırmaya yardım eder. Tokluk hissi yaratan leblebi kalorisi de düşük bir çerezdir.

Yoğurt

Image

En sağlıklı atıştırmalıklardan biri yoğurttur. Kalsiyum ve protein açısından zengin oluşu, günlük besin

ihtiyacınızı da karşılayacaktır. İsteğe göre içine çörek otuyla da tarçın da ekleyebilirsiniz.

Badem

Image 

En zengin içeriğe sahip çerezlerden birisi bademdir. Her gün ara öğünlerinizde 10-20 adet tüketerek

Bu İçeriğe Tepki Ver (en fazla 3 tepki)



Facebook Yorumları